Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy znajdziesz się na dole strony. Zachęcamy do aplikowania.

Jeżeli nie ma wśród nich ofert, które aktualnie Cię interesują, zachęcamy do przesłania CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych spowoduje brak możliwości skontaktowania się w Panem/Panią.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania a także prawo sprzeciwu i żądania zaprzestania przetwarzania i usunięcia swoich danych osobowych. Podanie danych osobowych przez kandydata jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych osobowych spowoduje  brak możliwości skontaktowania się z potencjalnym kandydatem.

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji, są przechowywane przez okres 18 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

oferty_pracy_besthr

Aktualne oferty pracy:

Development Team Leader (Java)/ Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

At present, we have the pleasure of frecruiting for the Swedish web development company which will open a new branch in Łódź.

The company is looking for an employee for the position:

Development Team Leader

Your daily responsibilities will include:

  • Architecting and developing new features on the backend as modules/ micro services
  • Analysing tasks and providing estimates
  • Automating manual processes
  • Creating integrations with external interfaces (like Google Maps, Alexa)
  • Building the new tech team including tasks like setting internal processes, screening and interviewing candidates with checking technical skills
  • Onboarding candidates and leading the day-to-day work with technical support

What You Will Need to Have:

  • Experience of working in developing companies on position like Senior Developer, Team Lead or Tech Lead
  • Proven technical leadership commercial experience where you have successful delivered complex projects
  • Strong knowledge of Java (backend), Node.js, Sql/MySql or PHP
  • Very good analytical skills
  • Very good command of English
  • A high level of motivation, quick to learn and the ability to work with minimal supervision

We offer:

  • Stable job in professional team
  • Atractive salary: 15 000 – 18000 (B2B or employment contract)
  • Benefits: Private health care
  • Indiwidual plans on trainings
  • Career paths for all employees

Candidates interested in the conversation about the offer are invited to send their CV to: praca@besthr.pl

Dyrektor Produkcji/ Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla dużej firmy produkcyjnej z branży tekstylnej, zatrudniającej ponad 400 pracowników. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Dyrektor Produkcji
Miejsce pracy: Łódź

Zadania na stanowisku:

  • Koordynowanie pracy wydziałów produkcyjnych w firmie (3 wydziały produkcyjne – ponad 300 pracowników)
  • Rozwój systemów zarządzania produkcją i kontroli jakości
  • Optymalizacja procesów i kosztów produkcyjnych
  • Kosztorysowanie oraz planowanie i nadzór nad budżetem
  • Udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych i nowych wdrożeniach
  • Nadzór nad procesem szkolenia kadr produkcyjnych
  • Nadzór nad polityką personalną w obszarze zarządzanych struktur
  • Zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego oraz nadzór nad prawidłowymi warunkami BHP
  • Współpraca z pozostałymi wydziałami firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie na pokrewnym stanowisku w dużym zakładzie produkcyjnym – min. 3 lat
  • Doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania produkcją oraz systemów zarządzania jakością
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami powyżej 100 osób
  • Doświadczenie we wprowadzaniu działań optymalizujących produkcję
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Zdolności przywódcze
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz organizacyjne
  • Kreatywność i dynamizm w działaniu
  • Odporność na stres
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane doświadczenie w branży tekstylnej

Firma oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie w wysokości 15000 – 20000 zł netto
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  • Pracę w zaawansowanym technologicznie przedsiębiorstwie
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji

Kandydatów zainteresowanych szczegółami oferty zachęcamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

International Key Account Manager (z jęz. niemieckim)/ Wrocław/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla wiodącego producenta mebli poszukujemy pracowników na stanowisko:

International Key Account Manager (z j. niemieckim)

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach zagranicznych (głównie rynek niemiecki)
  • utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
  • wyjazdy zagraniczne (ok. 30-40% czasu pracy)
  • prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowywanie ofert handlowych
  • monitorowanie rynku i konkurencji
  • realizacja planów sprzedażowych
  • uczestnictwo w targach branżowych

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i min. komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • wysokich umiejętności interpersonalnych
  • doświadczenia w sprzedaży oraz znajomości narzędzi sprzedażowych
  • umiejętności negocjacyjnych
  • komunikatywności i nastawienia na potrzeby Klienta
  • wysokiej kultury osobistej
  • samodzielności w podejmowanych działaniach,
  • wyższego wykształcenia,
  • prawa jazdy kat. B
  • mile widziane doświadczenie w branży meblowej

Pracodawca gwarantuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa 7000 brutto + prowizja)
  • komfortowe warunki zatrudnienia u stabilnego Pracodawcy
  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
  • realizację ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju w motywującym środowisku pracy
  • możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach

Kandydatów zainteresowanych szczegółami oferty zachęcamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Specjalista ds. kadr i płac – Wrocław/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla wiodącego producenta mebli poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami regulaminu wynagradzania
  • pełna obsługa umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych (umów zlecenia, umów dzieło)
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
  • przygotowywanie i przekazywanie do ZUS deklaracji ZUS DRA wraz z raportami imiennymi
  • rejestracja w ZUS pracowników (dokumenty typu ZUS ZUA, ZZA, ZIUA, ZWUA)
  • sporządzanie i wysyłanie deklaracji PFRON
  • sporządzanie deklaracji rocznych PIT
  • rozliczanie czasu pracy
  • podstawowe zadania z zakresu działań HR (rekrutacje, rozwój i szkolenia, pomoc w tworzeniu działu)

 Prześlij nam swoje CV jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • masz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znasz przepisy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się,
  • dobrze organizujesz czas pracy oraz jesteś samodzielna/y
  • posiadasz b. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office

Pracodawca gwarantuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 4000 – 5000
  • Możliwość rozwoju kompetencji (np. udziału w szkoleniach językowych)
  • Przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane szczegółami oferty zachęcamy do przesłania swojego CV.

IT Helpdesk Specialist (English or French) – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla producenta i integratora oprogramowania dla biznesu, który otwiera w Łodzi nowy oddział, poszukujemy pracowników na stanowisko:

IT Helpdesk Specialist (z j. angielskim lub francuskim)

Miejsce pracy: Łódź centrum

Zadania:

  • Wsparcie dla użytkowników systemu (klient) w pracy z systemem informatycznym
  • Rozwiązywanie problemów klienta (oprogramowanie)
  • Ewidencjowanie zgłoszeń klientów oraz raportowanie z prac
  • Współpraca z biurem we Francji

Prześlij nam swoje CV jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w obszarze informatycznego wsparcia użytkowników
  • Biegle komunikujesz się w języku angielskim lub francuskim
  • Posiadasz wykształcenie informatyczne lub jesteś w trakcie jego zdobywania
  • Dobrze znasz systemy operacyjne Microsoft Windows (XP,Vista, 7,  8, 10)
  • Znasz SQL na poziomie min. podstawowym
  • Posiadasz podstawową znajomość jednego z języków programowania (C# lub Delphi)
  • Posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów

Pracodawca gwarantuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym
  • Wynagrodzenie podstawowe (6000 – 7000 pln) plus premie
  • Pakiet szkoleń wdrażających do pracy
  • Coroczne wyjazdy do Francji na szkolenia
  • Przyjazną atmosfera pracy oraz wsparcie przełożonych przy rozwoju struktur w nowym biurze

Osoby zainteresowane szczegółami oferty zachęcamy do przesłania swojego CV.

Helpdesk Specialist (English or French) – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla producenta i integratora oprogramowania dla biznesu, który otwiera w Łodzi nowy oddział, poszukujemy pracowników na stanowisko:

Helpdesk Specialist (z j. angielskim lub francuskim)

Miejsce pracy: Łódź centrum

Zadania:

  • Wsparcie dla użytkowników systemu (klient) w pracy z systemem informatycznym
  • Rozwiązywanie problemów klienta (oprogramowanie)
  • Ewidencjowanie zgłoszeń klientów oraz raportowanie z prac
  • Współpraca z biurem we Francji

Prześlij nam swoje CV jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta
  • Komunikujesz się biegle w języku angielskim lub francuskim
  • Posiadasz ogólną wiedzę informatyczną oraz biegle obsługujesz komputer
  • Posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów
  • Jesteś osobą komunikatywną

Pracodawca gwarantuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym
  • Wynagrodzenie podstawowe (3000 – 4000 pln) plus premie
  • Pakiet szkoleń wdrażających do pracy
  • Coroczne wyjazdy do Francji na szkolenia
  • Przyjazną atmosfera pracy oraz wsparcie przełożonych przy rozwoju struktur w nowym biurze

Osoby zainteresowane szczegółami oferty zachęcamy do przesłania swojego CV.

Inspektor ds. monitoringu/ Inspektor ds. negocjacji  – Wrocław/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla renomowanej Kancelarii specjalizującej się w zarządzaniu wierzytelnościami poszukujemy pracowników na stanowisko:

Inspektor ds. monitoringu/ negocjacji

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:
– Przypominanie klientom o zaległych płatnościach
– Prowadzenie telefonicznych negocjacji z dłużnikami celem ustalenia warunków spłaty zobowiązań
– Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących
– Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłacie i motywowanie do spłaty.

Prześlij nam swoje CV jeśli:
– Jesteś osobą otwartą, nastawioną na rozwój i realizację postawionego celu
– Posiadasz dobra dykcję i jesteś komunikatywny(a)
– Masz doświadczenie w pracy w Call Center lub obsłudze klienta
– Problemów nie sprawia Ci obsługa komputera

Pracodawca gwarantuje:

– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
– Wynagrodzenie podstawowe plus comiesięczną premię, w wysokości zależnej od osiąganych wyników
– Pakiet szkoleń wstępnych z zakresu technik windykacji oraz elementów prawa
– Przyjazną atmosfera pracy, wsparcie przełożonych i współpracowników

Osoby zainteresowane szczegółami oferty zachęcamy do przesłania swojego CV.

Specjalista ds. eksportu  – Międzybórz (k. Wrocławia)/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla wiodącego na rynku polskim producenta mebli tapicerowanych poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. eksportu

Miejsce pracy: Międzybórz k. Wrocławia

Zadania na stanowisku:

  • profesjonalna obsługa klienta oraz wsparcie sprzedaży poprzez aktywną pracę z klientami
  • koordynacja realizacji zamówień klientów
  • udział w targach zagranicznych
  • analiza danych dotyczących rynku i raportowanie

Zgłoś się, jeśli:

  • znasz biegle język angielski (mile widziana znajomość drugiego języka europejskiego)
  • posiadasz min. roczne doświadczenie w obsłudze zagranicznych klientów
  • posiadasz łatwość nawiązywania oraz utrzymywania kontaktów
  • posiadasz łatwość organizacji własnej pracy
  • znasz bardzo dobrze MS Office
  • jesteś dyspozycyjny/a do wyjazdów służbowych
  • posiadasz prawo jazdy kat. B
  • masz wykształcenie wyższe

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie u lidera w branży
  • Szkolenia produktowe
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz udziału w szkoleniach
  • Przyjazną atmosferę współpracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Specjalista ds. normowania  – Międzybórz/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla wiodącego na rynku polskim producenta mebli tapicerowanych poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. normowania

Miejsce pracy: Międzybórz k. Wrocławia

Zadania na stanowisku:

  • Ustalanie i optymalizacja norm czasu pracy dla nowych produktów
  • Prowadzenie analiz czasów pracy na poszczególnych stanowiskach
  • Współpraca przy redukcji kosztów w zakresie czasów oraz metod operacyjnych
  • Wyliczania wydajności stanowisk roboczych, stanu zatrudnienia, wskaźników przemysłowych oraz pracochłonności
  • Normowanie czasu pracy metodą chronometrażu oraz tworzenie fotografii dnia roboczego
  • Standaryzacja czasów cyklu operacji technologicznych
  • Udział w planowaniu maszyn oraz urządzeń

Zgłoś się, jeśli:

  • Posiadasz praktyczną znajomość pomiaru chronometrycznego
  • Znasz zasady pomiaru wg. metod REFA
  • Posiadasz umiejętność planowania oraz organizowania
  • Masz zdolności analityczne
  • Znasz podstawy rysunku technicznego
  • Posiadasz wykształcenie wyższe techniczne

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie u lidera w branży
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz udziału w szkoleniach, w tym językowych
  • Przyjazną atmosferę współpracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Koordynator rozwoju produktów  – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla wiodącego na rynku polskim producenta przędzy poszukujemy pracownika na stanowisko:

Koordynator rozwoju produktów

Miejsce pracy: Łódź

Zadania na stanowisku:

  • współpraca z działami: sprzedaży, produkcji oraz dostawcami w zakresie wdrażania nowych projektów produktowych
  • zarządzanie strumieniem informacji w procesie wprowadzania nowości (oferty, dane techniczne produktów, warunki dostaw)
  • analiza danych dotyczących rynku i raportowanie
  • zarządzanie bazą dostawców i produktów
  • wyjazdy na targi oraz audyty produkcyjne do dostawców przędz w Azji
  • prowadzenie szkoleń produktowych dla działu sprzedaży

Zgłoś się, jeśli:

  • znasz biegle język angielski (mile widziana znajomość drugiego języka europejskiego)
  • posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w obszarze zakupów, rozwoju produktu lub sprzedaży
  • znasz świetnie MS Office (w szczególności Excel)
  • posiadasz umiejętności prezentacyjne
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • dobrze organizujesz swoje zadania w czasie
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie u lidera w branży
  • Szkolenia produktowe
  • Możliwość awansu oraz rozwoju kompetencji
  • Przyjazną atmosferę współpracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Ruby on Rails Developer  – Lublin/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla firmy, która tworzy i wdraża innowacyjne systemy dla zagranicznych klientów, poszukujemy pracownika na stanowisku:

Ruby on Rails Developer

Miejsce pracy: Lublin – komfortowe biuro w centrum

Twoje zadania:

  • wdrażanie oprogramowania według specyfikacji przy użyciu nowoczesnych narzędzi i rozwiązań technologicznych
  • aktywny udział w tworzeniu koncepcji i projektowania oprogramowania
  • współpraca z innymi zespołami – programistami, testerami, projektantami
  • udział w projektowaniu i wdrażaniu testów
  • bieżące opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji technicznej
  • współpraca w analizie wymagań klientów i oszacowaniu czasochłonności prac

Zgłoś się, jeśli:

  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • posiadasz komercyjne doświadczenie w programowaniu w Ruby on Rails
  • dobrze znasz HTML, CSS, JavaScript i jQuery
  • posiadasz praktyczną wiedzę na temat modelu MVC
  • znasz relacyjne bazy danych (SQL, PostgreSQL lub MySQL)
  • posiadasz znajomość OOP, UML i wzorców projektowych
  • logicznie myślisz i potrafisz rozwiązywać problemy techniczne
  • posiadasz wykształcenie informatyczne

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt – 7 000 -10 000 pln
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość wpływu na dobór technologii i rozwiązań w ciekawych projektach biznesowych
  • Różne ścieżki kariery do wyboru, szkolenia i program rozwoju
  • Możliwość odbywania ciekawych podróży zagranicznych (USA, Europa, Azja)
  • Nieograniczony dostęp do platformy UDEMY
  • Opieka medyczna
  • Karta multisport
  • Różnorodne eventy, spotkania integracyjne
  • Przyjazną atmosferę współpracy w międzynarodowym środowisku
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum Lublina

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

DevOps Engineer – Lublin/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie poszukujemy pracownika, który chciałby rozwijać się na stanowisku:

DevOps Engineer

Pracodawcą jest firma developerska z Lublina, która tworzy i wdraża innowacyjne systemy automatyzujące i usprawniających pracę dla zagranicznych klientów. Firma zatrudnia około 40 pracowników.

Miejsce pracy: Lublin

Twoje zadania:

  • Utrzymywanie ciągłości pracy systemów i aplikacji biznesowych
  • Zarządzanie procesem deploymentu
  • Automatyzacja procesów
  • Wsparcie zespołów programistycznych przy działaniu środowisk dev/ test
  • Analiza i rozwiązywanie problemów pojawiających się w infrastrukturze

Zgłoś się, jeśli:

  • Swobodnie poruszasz się w obszarze administracji systemów Linux (CentOS, SElinux)
  • Pasjonujesz się nowoczesnymi narzędziami do automatyki i administracji
  • Znasz zagadnienia wirtualizacji
  • Jesteś pasjonatem nowych technologii i ideologii DevOps
  • Potrafisz pracować w zespole – szukamy specjalistów, którzy lubią pracować w zespołach agile’owych
  • Jesteś zainteresowany udziałem w projektowaniu i wdrażaniu wysoce zautomatyzowanych i sterowanych procesów
  • Znasz min. jeden język skryptowy (bash, python, perl)
  • Posiadasz rozwiniętą zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt – 7 000 -10 000 pln
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość wpływu na dobór technologii i rozwiązań w ciekawych projektach biznesowych
  • Różne ścieżki kariery do wyboru, szkolenia i program rozwoju
  • Możliwość odbywania ciekawych podróży zagranicznych (USA, Europa, Azja)
  • Nieograniczony dostęp do platformy UDEMY
  • Opieka medyczna
  • Karta multisport
  • Różnorodne eventy, spotkania integracyjne
  • Przyjazną atmosferę współpracy w międzynarodowym środowisku
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum Lublina

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Inżynier Sprzedaży (maszyny CNC), woj. kujawsko-pomorskie/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla jednej z największych firm w Europie, dostarczającej nowoczesne technologie światowych producentów w zakresie obróbki metali. Firma poszukuje pracowników na stanowisko:

Inżynier Sprzedaży

Teren pracy: woj. kujawsko-pomorskie

Twoje zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów w obszarze maszyn CNC
  • Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży na podległym terenie
  • Opieka merytoryczna nad prowadzonymi szkoleniami, warsztatami oraz pokazami technicznymi dla klientów
  • Opieka merytoryczna nad oddziałem firmy oraz centrami szkoleniowymi
  • Udział w targach branżowych

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży maszyn CNC lub pokrewnej
  • Wykształcenie wyższe, preferowane inżynierskie w zakresie obróbki skrawaniem lub pokrewne
  • Znajomość rynku maszyn CNC
  • Dobra znajomość MS Office (Excel)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Samodzielność oraz zaangażowanie w realizację zadań
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + wysokie prowizje sprzedażowe)
  • Stabilne zatrudnienie u lidera w branży w oparciu o umowę o pracę
  • Dodatkowe benefity – opieka medyczna, ZFŚS, szkolenia, spotkania integracyjne
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

besthr logo

BestHR
ul. Struga 78/A103
90-557, Łódź

 

NIP: 775 240 85 46
Regon: 360703553

 

Tel. +42 233 80 09
E-mail: info@besthr.pl, biuro@besthr.pl

 

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00.

0