Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy znajdziesz się na dole strony. Zachęcamy do aplikacji.

Jeżeli nie ma wśród nich ofert, które aktualnie Cię interesują, zachęcamy do przesłania CV na adres: praca@besthr.pl

Zostaniesz umieszczony w naszej bazie kontaktów. Skontaktujemy się z Tobą, gdy będziemy mieli ciekawą ofertę pracy zgodną z Twoim profilem.

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli:

„Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę BestHR danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych”.

oferty_pracy_besthr

Aktualne oferty pracy:

Talent Acquisition Specialist  – Katowice/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla rozwijającego się Centrum SSC międzynarodowej firmy na stanowisko:

Talent Acquisition Specialist

Miejsce pracy: Katowice

Twoje zadania:

•Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla rozwijającego się SSC w Katowicach: stanowiska finansowe, księgowe, z obszaru zamówień
•Rekrutacja kandydatów z wykorzystaniem nowoczesnych technik i narzędzi
•Utrzymywanie kontaktów z managmentem i firmami HH w Polsce i poza granicami kraju
•Utrzymywanie dobrych kontaktów z kandydatami
•Wspieranie działań employer brandingu (Udział w Targach Pracy, tworzeniu profilu pracodawcy itd.)

Wymagania:

•Minimum 2 lata doświadczenia w rekrutacji na stanowiska menadżerskie i specjalistyczne
•Doświadczenie w pozyskiwaniu kandydatów metodą direct search
•Wykształcenie wyższe
•Dobra znajomość języka angielskiego
•Samodzielność i umiejętność organizowania swojego czasu pracy
•Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
•Energia i chęć do działania

Firma oferuje:

•Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
•Ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającym się SSC
•Samodzielność i umiejętność organizowania swojego czasu pracy
•Dodatkowe Benefity (opieka medyczna plus kafeteryjny pakiet benefitów)
•Elastyczny czas pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Accountant Team Leader (SSC)  – Katowice/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla rozwijającego się Centrum SSC międzynarodowej firmy na stanowisko:

Accountant Team Leader

Miejsce pracy: Katowice

Twoje zadania:

  • Zarządzanie zespołem (8-12 pracowników) obsługującym procesy księgowe (głównie PtP lub GL)
  • Nadzorowanie, koordynowanie oraz aktywne wspieranie pracy zespołu w codziennych zadaniach
  • Wsparcie merytoryczne oraz zapewnienie poprawności i terminowości realizowanych przez zespół zadań
  • Uczestnictwo w rozwoju Shared Service Center
  • Uczestnictwo w standaryzacji i optymalizacji przenoszonych procesów (transition)
  • Aktywny udział w nowych projektach SSC i Grupy
  • Bieżącą komunikację z innymi spółkami grupy

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów, mile widziane doświadczenie w strukturach SSC lub BPO
  • Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Dobra znajomość programów MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającym się SSC
  • Uczestnictwo w interesujących projektach krajowych oraz międzynarodowych
  • Dodatkowe Benefity (opieka medyczna plus program kafeteryjny benefitów)
  • Realne możliwości rozwoju i awansu w ramach Grupy
  • Elastyczny czas pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Projektant SolidWorks  – Wrocław/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutacje dla brytyjskiej firmy świadczącej usługi konstruktorskie, produkcyjne i montażowe dla producentów maszyn z Europy zachodniej i środkowej. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Projektant/ Konstruktor SolidWorks

Zadania:

Tworzenie modeli 3D części i złożeń (części frezowane, toczone, spawane, arkusze blachy, ramy)

Wykonywanie rysunków technicznych części i złożeń maszyn na rynek angielski w oparciu o istniejące wzorce

Wykonywanie zestawień części (BOM) na podstawie istniejących szablonów

Sprawdzanie zgodności rysunków technicznych z zestawieniami części BOM

Wykonywanie rysunków technicznych części i złożeń w do produkcji w Polsce

Sprawdzanie poprawności konstrukcji 3D wykonanych przez innych konstruktorów (Design Check)

Pozyskiwanie dostawców podzespołów i nadzór terminowości oraz jakości dostarczanych usług

Wymagania:

Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe

Dobra znajomość oprogramowania SolidWorks (minimum 2 lata)

Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)

Praktyczne doświadczenie w dziedzinie budowy maszyn

Kreatywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów technicznych

Pracodawca oferuje:

Stabilne zatrudnienie w oparciu o elastyczną formę współpracy (umowa o pracę lub kontrakt)

Atrakcyjne wynagrodzenie

Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy

Szkolenia celem podnoszenia kwalifikacji związanych z wykonanymi zadaniami

Pracę w przyjaznym otoczeniu biznesowym

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV wraz z przykładami zrealizowanych projektów na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Tester (aplikacje webowe)  – Warszawa/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutacje dla Software House’u realizującego międzynarodowe projekty informatyczne z Warszawy. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Tester aplikacji webowych

Zadania:

  • Tworzenie testów automatycznych aplikacji webowych
  • Wykonywanie scenariuszy testowych, ich analiza oraz raportowanie
  • Przygotowywanie i dbałość o dokumentację testową

Wymagania

  • Min. 2 lata komercyjnego doświadczenia w obszarze testowania oprogramowania/ automatyzacji
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do automatyzacji (dowolne)
  • Praktyczna znajomość narzędzi wspomagających proces testowania, np: nUnit, Jira, Postman, SoapUI, Scrum/Agile
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o elastyczną formę współpracy
  • Wynagrodzenie od 4000 netto – 6000 netto
  • 2 dni pracy zdalnej/ tydzień
  • Dostęp do najnowszych technologii i ścieżek szkolenia
  • Pakiet benefitów
  • Pracę w przyjaznym otoczeniu biznesowym

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Elektronik/Elektryk  – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla wiodącego serwisu samochodowego oferującego kompleksowy zakres usług motoryzacyjnych w Łodzi. Firma poszukuje pracowników na stanowisko:

Elektryk/Elektronik

Miejsce pracy: Łódź

Zadania na stanowisku:

  • Wykształcenie techniczne
  • Minimum 2-letniego stażu pracy na analogicznym stanowisku w autoryzowanej stacji obsługi lub niezależnym warsztacie
  • Znajomość zagadnień technicznych związanych z diagnostyką i naprawą elektroniki i elektryki samochodowej
  • Zaangażowanie w wykonywanie  powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy

Pracodawca oferuje:

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w nowoczesnym warsztacie samochodowym
  • Wynagrodzenie podstawowe 3500 pln netto  +  system premiowy
  • Przyjemne środowisko pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Mechanik samochodowy  – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla wiodącego serwisu samochodowego oferującego kompleksowy zakres usług motoryzacyjnych w Łodzi. Firma poszukuje pracowników na stanowisko:

Mechanik Samochodowy

Miejsce pracy: Łódź

Zadania na stanowisku:

  • Wykształcenie min. zawodowe (w zawodzie Mechanik Samochodowy),
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika samochodowego (min. 2 lata)
  • Chęć do rozwoju wiedzy oraz umiejętności
  • Rzetelność i uczciwość
  • Dobra organizacja pracy

Pracodawca oferuje:

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w nowoczesnym warsztacie samochodowym
  • Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy (średnia wynagrodzenia 3000 pln netto)
  • Przyjemne środowisko pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Specjalista ds. eksportu (angielski)  – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla naszego klienta – wiodącego producenta z branży tekstyliów przemysłowych, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. eksportu

Miejsce pracy: Łódź, teren działania: Europa

 

Zadania na stanowisku:

– Pozyskiwanie nowych kontraktów handlowych w krajach europejskich
– Obsługa handlowa klientów krajowych i zagranicznych, w tym bieżąca obsługa zapytań klientów, sporządzanie ofert handlowych, dokumentacji sprzedażowej i spedycyjnej

– Uczestnictwo w targach branżowych
– Monitoring działań konkurencji w branży materacy oraz automotive

Wymagania wobec kandydatów:
– Min. dwuletnie doświadczenie w pracy w sektorze sprzedaży krajowej lub eksportowej
– Biegła znajomość języka angielskiego oraz mile widziana znajomość drugiego języka (niemiecki lub włoski)
– Wysokie umiejętności interpersonalne
– Umiejętności sprzedaży i negocjacji

– Wykształcenie wyższe

Pracodawca oferuje:
– Atrakcyjne wynagrodzenie: wynagrodzenie podstawowe plus premia uzależniona od efektów
– Wsparcie od pracodawcy w zakresie pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych
– Ubezpieczenie na życie
– Ciekawe wyjazdy służbowe do krajów europejskich
– Możliwość rozwoju i szkoleń
– Przyjazną atmosferę pracy

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV zawierającego klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Manager Sprzedaży  – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla marki Premium z obszaru kosmetyków profesjonalnych przeznaczonych do pielęgnacji twarzy i ciała. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Manager Sprzedaży

Miejsce pracy: Łódź

Twoje zadania:

  • Współudział w ustalaniu strategii sprzedaży oraz promocji marki
  • Aktywne pozyskiwanie klientów (sieci lokalne, drogerie, sklepy specjalistyczne, apteki, gabinety kosmetyczne)
  • Przygotowanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji
  • Planowanie, organizacja oraz uczestnictwo w konferencjach i spotkaniach branżowych

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość branży kosmetycznej (mile widziane w sektorze marek premium)
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży produktów kosmetycznych
  • Mile widziane doświadczenie z obszaru rozwoju sprzedaży oraz budowania marki produktu
  • Wykształcenie wyższe
  • Nastawienie na realizację celów
  • Wysoka samodyscyplina i umiejętność organizacji własnej pracy
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (5000-10000 pln netto)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Możliwość rozwoju kosmetycznej marki Premium na rynku polskim
  • Możliwość rozwoju działu sprzedaży
  • Przyjazne środowisko pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Account Manager (IT, Telco) – Poznań/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla producenta oprogramowania – lidera w zakresie bezpieczeństwa sieciowego oraz rozwiązań antywirusowych. W związku z rozwojem struktur handlowych, firma poszukuje pracowników na stanowisko:

Account Manager:

Miejsce pracy: Poznań (teren pracy: zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie)

Twoje zadania:

  • Pozyskiwanie partnerów oraz klientów końcowych
  • Przygotowywanie ofert produktowych
  • Obsługa klientów w ramach prowadzonych projektów sprzedażowych
  • Utrzymywanie trwałych relacji z klientami
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych

Wymagania:

  • Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w sprzedaży usług dla biznesu (mile widziane IT lub Telco)
  • Mile widziana umiejętność budowania kanału partnerskiego
  • Praktyczne umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa 5000-6000 pln brutto + system premiowy)
  • Zaangażowanie ze strony pracodawcy: kompleksowe wdrożenie produktowe oraz uczestnictwo w szkoleniach rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku
  • Przyjazne otoczenie oraz atmosferę pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

 

 

 

Doradca ds. leasingu – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla profesjonalnej Firmy konsultingowej, która specjalizuje się w doradztwie w obszarze finansów, leasingu oraz dotacji unijnych. Poszukujemy pracowników na stanowisko:

Doradca ds. leasingu

Miejsce pracy: Łódź

Twoje zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów oraz systematyczne budowanie portfela klientów leasingowych, w oparciu o posiadaną ofertę leasingową (leasing operacyjny, finansowy, zwrotny oraz pożyczki leasingowe)
  • Pozyskiwanie partnerów do współpracy, w tym dostawców przedmiotów leasingu
  • Utrzymywanie współpracy oraz długotrwałych relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz klientami
  • Profesjonalne doradztwo w doborze najbardziej korzystnego rozwiązania dla Klienta
  • Możliwość oferowania Klientowi kompleksowej obsługi finansowej (kredyty, faktoring, dotacje z UE)

Wymagania:

  • Doświadczenie na pokrewnym stanowisku w zakresie sprzedaży produktów leasingowych dla klientów firmowych
  • Wiedza z zakresu leasingu oraz narzędzia finansowania przedsiębiorstw
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Wysokie umiejętności sprzedażowe
  • Zdolności analityczne oraz dokładność
  • Samodzielność oraz umiejętność organizacji zadań w czasie pracy
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów

Pracodawca zapewnia:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny = wynagrodzenie średnie od 5000 do 15000 zł, prowizja no limit)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontrakt B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju własnej wiedzy w zakresie kompleksowej obsługi finansowej (kredyty, faktoring, dotacje z UE)
  • Pracę w zespole Specjalistów, którzy cenią sobie współpracę zespołową oraz pozytywną atmosferę

W przypadku chęci rozmowy na temat oferty zachęcamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl. Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

 

 

Specjalista ds. produktów kredytowych – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla profesjonalnej Firmy konsultingowej, która specjalizuje się w doradztwie w obszarze finansów, leasingu oraz dotacji unijnych. Poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. produktów kredytowych

Miejsce pracy: Łódź

Twoje zadania:

  • Pozyskiwanie Klientów i sprzedaż bankowych kredytów gotówkowych
  • Pozyskiwanie Partnerów biznesowych do współpracy
  • Utrzymywanie współpracy oraz długotrwałych relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami      oraz klientami
  • Dla wybranych kandydatów możliwość budowania własnych zespołów sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie na pokrewnym stanowisku w sprzedaży bankowych kredytów gotówkowych  (min. 1 rok)
  • Wiedza z zakresu narzędzi finansowania przedsiębiorstw
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Wysokie umiejętności sprzedażowe
  • Zdolności analityczne oraz dokładność
  • Samodzielność oraz umiejętność organizacji zadań w czasie pracy
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów

Pracodawca zapewnia:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny = wynagrodzenie średnie od 5000 do 15000 zł, prowizja no limit)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontrakt B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju własnej wiedzy w zakresie kompleksowej obsługi finansowej (leasing, faktoring, dotacje z UE)
  • Pracę w zespole Specjalistów, którzy cenią sobie współpracę zespołową oraz pozytywną atmosferę

W przypadku chęci rozmowy na temat oferty zachęcamy do  przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl. Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Key Account Manager (branża budowlana) – cała Polska/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla rozwijającego się polskiego oddziału międzynarodowej firmy z branży hal i konstrukcji przemysłowych. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Key Account Manager

Zadania:

  • Realizacja założonych celów sprzedażowych związanych z rozwojem sprzedaży na rynku polskim
  • Doradztwo specjalistyczne w zakresie oferowanych produktów
  • Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi firmy

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku w branży hal przemysłowych/ konstrukcji stalowych
  • Wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Mile widziane predyspozycje i doświadczenie w zakresie budowy struktur handlowych
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne warunki pracy: podstawa wynagrodzenia w wysokości 4000 – 7000 pln plus prowizja sprzedażowa
  • Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy – telefon, samochód, laptop
  • Możliwość rozwoju struktur sprzedażowych firmy w polskim oddziale firmy
  • Pracę w firmie o wysokich standardach współpracy, w przyjaznym otoczeniu biznesowym

W przypadku zainteresowania rozmową na temat oferty zapraszam do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

besthr logo

BestHR
ul. Struga 78/A103
90-577, Łódź

 

NIP: 775 240 85 46
Regon: 360703553

 

Tel. 606 874 306
E-mail: info@besthr.pl, biuro@besthr.pl

 

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00.

0