Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy znajdziesz się na dole strony. Zachęcamy do aplikowania.

Jeżeli nie ma wśród nich ofert, które aktualnie Cię interesują, zachęcamy do przesłania CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych spowoduje brak możliwości skontaktowania się w Panem/Panią.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania a także prawo sprzeciwu i żądania zaprzestania przetwarzania i usunięcia swoich danych osobowych. Podanie danych osobowych przez kandydata jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych osobowych spowoduje  brak możliwości skontaktowania się z potencjalnym kandydatem.

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji, są przechowywane przez okres 18 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

oferty_pracy_besthr

Aktualne oferty pracy:

Główna/y  Księgowa/y /Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla jednej ze spółdzielni mieszkaniowych w Łodzi. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Główna/y Księgowa/y

Miejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Organizacja i nadzór nad pełnym zakresem spraw finansowo-księgowych i rachunkowości
  • Zarządzanie zespołem księgowym
  • prowadzenie rachunkowości spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Organizowanie i doskonalenie systemu wewnętrznej informacji finansowej
  • Sporządzanie i terminowe składanie do właściwych urzędów deklaracji i sprawozdań
  • Ustalanie i rozliczanie wkładów mieszkaniowych i budowlanych
  • Sporządzanie analiz finansowych spółdzielni
  • Sporządzanie rocznego planu finansowo-gospodarczego oraz bilansu za dany rok obrachunkowy
  • Współpraca z radą nadzorczą

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Min. 4 letni staż na stanowisku Głównego Księgowego lub samodzielnego księgowego
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego
  • Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania przepisów ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Odpowiedzialność, rzetelność i terminowość

Pracodawca oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa plus premie
  • stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • przyjemne środowisko pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Frontend Developer/ Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla software house’u z kapitałem zagranicznym, który tworzy oprogramowanie dla branży maklerskiej. Poszukujemy pracowników na stanowisko:

Frontend Developer

Miejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Tworzenie frontendu  systemów realizujących kluczowe zadania biura maklerskiego i banku (handel elektroniczny papierami wartościowymi i procesy powiązane) w technologii ReactJS
  • współpraca z UX designerem

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Bardzo dobra znajomość ReactJS i JavaScript
  • Bardzo dobra znajomość HTML i CSS
  • 2 lata doświadczenia w realizacji projektów komercyjnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umiejętności czytania i tworzenia dokumentacji technicznej

Wymagania mile widziane:

  • Znajomość języka SQL i relacyjnych baz danych (PostgreSQL)
  • Znajomość „countinouns integration’ i narzędziami do testowania, np. Mocha, Chai
  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych

Pracodawca oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości: od 7 000- 10 000 netto
  • dowolną formę współpracy: umowa o pracę lub B2B
  • elastyczne godziny pracy
  • udział w ciekawych projektach biznesowych
  • możliwość rozwoju kompetencji
  • niezbędne narzędzia pracy
  • przyjemne, niekorporacyjne środowisko pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Java Backend Developer/ Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla software house’u z kapitałem zagranicznym, który tworzy oprogramowanie wspierające branżę maklerską. Poszukujemy pracowników na stanowisko:

Java backend Developer

Miejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Tworzenie backend’u  systemów realizujących kluczowe zadania biura maklerskiego i banku (handel elektroniczny papierami wartościowymi i procesy powiązane) w języku Java 8 lub nowszym
  • Tworzenie testów oprogramowania (Spock)
  • Tworzenie dokumentacji oprogramowania

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Bardzo dobra znajomość core Java 8
  • Min. 3 letnie doświadczenie w realizacji komercyjnych projektów developerskich
  • Doświadczenie w pracy z GIT
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie korzystania i tworzenia dokumentacji technicznej
  • Samodzielność i umiejętność analitycznego myślenia

Wymagania mile widziane:

  • Znajomość Groovy, Spock i Mockito
  • Znajomość Spring: Boot, Security, Cloud i innych bibliotek z rodziny Spring
  • Znajomość Linuxa i popularnych języków skryptowych (Bash, Python)
  • Znajomość języka SQL i relacyjnych baz danych (PostgreSQL)
  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych)

Pracodawca oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości: od 10 000- 13 000 netto
  • dowolną formę współpracy: umowa o pracę lub B2B
  • elastyczne godziny pracy
  • udział w ciekawych projektach biznesowych
  • możliwość rozwoju kompetencji
  • niezbędne narzędzia pracy
  • przyjemne, niekorporacyjne środowisko pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Senior Accountant/ Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla jednej z wiodących na rynku agencji marketingowych, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Senior Accountant

Miejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • księgowanie faktur – krajowych i zagranicznych i weryfikacja dokumentów pod względem księgowym
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
  • udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych
  • rozliczanie wydatków pracowniczych i delegacji
  • współpraca z audytorem
  • analityka rentowności klientów i projektów prowadzonych przez Agencję
  • nadzór nad poprawnym planowaniem i księgowaniem kosztów projektów
  • raportowanie procesów księgowych do centrali grupy we Francji

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wyższe wykształcenie z zakresu rachunkowości lub finansów
  • Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku w księgowości, mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
  • Dobra znajomość bieżących przepisów prawa w zakresie rachunkowości oraz podatków
  • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, sprawozdań do instytucji zewnętrznych
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie rozliczania projektów
  • Biegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka francuskiego

Pracodawca gwarantuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – 6000 – 8000 pln brutto
  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, laptop, telefon
  • Pracę w młodym, kreatywnym środowisku pracy
  • Przyjemną atmosferę pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Administrator IT/ Linux/Łowicz/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla dostawcy usług multimedialnych z Łowicza, poszukujemy pracowników na stanowisko:

Administrator IT/ Linux

Miejsce pracy: Łowicz

Zadania:

  • Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie serwerów LINUX
  • Monitorowanie wydajności, wykrywanie anomalii i reakcja na incydenty
  • Dbanie o ciągłość działania usług i systemów informatycznych
  • Tworzenia skryptów automatyzujących pracę (Perl, Python)
  • Znajomość zagadnień związanych z wysoką wydajnością (LVS, HAProxy, Linux-HA)
  • Utrzymanie serwerów aplikacyjnych.
  • Utrzymanie baz danych (oracle, mysql, pgsql)
  • Konfiguracja reguł firewall
  • Zarządzanie systemami kopii bezpieczeństwa

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Minimum rok doświadczenia w branży IT
  • Znajomość systemów operacyjnych linux (Debian, Ubuntu, Centos, gentoo)
  • Praktyczna znajomość protokołów i usług sieciowych: TCP/IP, VPN, VLAN, DNS
  • Znajomość języka angielskiego
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych

Pracodawca gwarantuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, laptop, telefon
  • Przyjemną atmosferę pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

IT Helpdesk Specialist/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla producenta i integratora oprogramowania dla biznesu, który rozwija nowy oddział w Łodzi poszukujemy pracowników na stanowisko:

IT Helpdesk Specialist (z j. francuskim)

Miejsce pracy: Łódź

Zadania:

– Wsparcie dla użytkowników systemu

– Rozwiązywanie problemów klienta (oprogramowanie)

– Ewidencjonowanie zgłoszeń klientów oraz raportowanie

– Współpraca z biurem we Francji

Oczekiwania wobec kandydatów:

– Bardzo dobra znajomość języka polskiego

– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i min. dobra francuskiego

– Znajomość na poziomie podstawowym SQL lub średniozaawansowanym MS SQL, Firebird, Interbase

– Podstawowa znajomość programowania (Delphi, C#)

– Prawo jazdy kat. B

Pracodawca gwarantuje:

– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

– Umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym

– Wynagrodzenie podstawowe około 6000 brutto plus premie

– Pakiet szkoleń wdrażających do pracy

– Coroczne wyjazdy do Francji na szkolenia.

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Sales Manager (Europa Wschodnia)/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla dużej firmy produkcyjnej z branży tekstylnej. Poszukujemy pracownika na stanowisko:   

Sales Manager (Europa Wschodnia)

Miejsce pracy: Łódź plus praca delegacyjna na podległych terenach pracy

Zadania na stanowisku:

  • Zarządzanie podległym zespołem sprzedaży w zakresie wyznaczania celów, monitoringu realizacji celów, ewaluacji pracy
  • Odpowiedzialność i nadzór nad realizacją wyników sprzedażowych na powierzonym terenie
  • Motywowanie podległego zespołu
  • Działania szkoleniowe podnoszące efektywność pracy zespołu
  • Wprowadzanie standardów zwiększających efektywność zespołu
  • Wsparcie, doradztwo oraz opieka organizacyjna dla zespołu sprzedażowego
  • Analiza wyników na powierzonych rynkach/ branżach

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka rosyjskiego oraz przynajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną kadrą handlową w sektorze B2B
  • Wysokie umiejętności zarządzania zespołem handlowym
  • Doskonała organizacja pracy własnej
  • Zdolności analityczne
  • Gotowość do częstych podróży zagranicznych (20-30% czasu pracy)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Biegła obsługa komputera (pakiet Office)

Firma oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę i lidera branży
  • Szkolenia wdrażające oraz możliwość rozwoju kompetencji

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

International Account Manager (Łódź)/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla dużej firmy produkcyjnej z branży tekstylnej. Poszukujemy pracownika na stanowisko:   

International Account Manager

Miejsce pracy: Łódź plus praca delegacyjna na podległych terenach pracy

Zadania na stanowisku:

  • Pozyskiwanie i obsługa handlowa klientów na terenie krajów (Wlk. Brytania, Szwecja, Finlandia, Dania)
  • Planowanie i odbywanie spotkań handlowych (delegacje zagraniczne – ok. 20% czasu pracy)
  • Przygotowywanie i negocjacje ofert cenowych oraz przygotowywanie kontraktów długoterminowych
  • Nadzorowanie zleceń produkcyjnych i wysyłek produktów oraz współpraca z zewnętrznymi firmami transportowymi
  • Raportowanie z działań: praca z systemem sprzedażowym
  • Udział w targach branżowych

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży usług lub produktów do klientów biznesowych
  • Łatwość nawiązywania oraz utrzymywania kontaktów biznesowych
  • Mile widziane doświadczenie w eksporcie usług lub produktów
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy
  • Bardzo dobra obsługa komputera (pakiet Office)
  • Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę i lidera branży
  • Szkolenia wdrażające oraz możliwość rozwoju kompetencji

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103 ; 90-557, Łódź, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Inżynier Produkcji (Jawor – dolnośląskie)/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla międzynarodowego lidera w sektorze projektowania, produkcji i dystrybucji produktów zabezpieczających dla przemysłu, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Inżynier Produkcji

Miejsce pracy: Jawor (dolnośląskie)

Zadania na stanowisku:

  • Doskonalenie procesów produkcyjnych w zakresie poprawy produktywności, jakości pracy oraz bezpieczeństwa
  • Wsparcie dla kierownictwa produkcji w realizacji kluczowych wskaźników
  • Wdrażanie projektów optymalizujących proces produkcji oraz kontrola ich efektywności
  • Wprowadzanie narzędzi LEAN w procesach produkcji
  • Sporządzanie raportów oraz analiz produkcyjnych
  • Udział w opracowywaniu strategicznych koncepcji dotyczących obszaru produkcji i logistyki
  • Ścisła współpraca przy realizacji projektów z zagranicznymi oddziałami firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
  • Dwuletnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku w środowisku produkcyjnym
  • Praktyczna znajomość narzędzi Lean Manufacturing oraz innych metod usprawniania procesów produkcyjnych
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Znajomość programów typu CAD
  • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • Inicjatywa oraz stała chęć poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

Firma oferuje:

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Szkolenia i możliwości rozwoju

Chcesz z nami porozmawiać o ofercie? Wyślij CV zawierające klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych na adres: praca@besthr.pl.

Kierownik Produkcji (hale stalowe)/ Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla naszego klienta, producenta hal stalowych poszukujemy pracowników na stanowisko:

Kierownik Produkcji

Miejsce pracy: Łódź

Zadania na stanowisku:

  • Kierowanie wydziałem produkcyjnym producenta hal stalowych
  • Zarządzanie podległym personelem (ok. 15 pracowników)
  • Planowanie i nadzór nad realizacją planów produkcyjnych „pod klienta”
  • Odpowiedzialność za utrzymanie ruchu zakładu produkcyjnego
  • Odpowiedzialność za jakość produkcji
  • Optymalizacja procesów produkcyjnych
  • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań do procesów planowania produkcji

Wymagania od kandydatów:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze zarządzania produkcją w pokrewnej branży
  • Umiejętność zarządzania poparta doświadczeniem
  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji zleceń produkcyjnych „pod klienta”
  • Znajomość narzędzi LEAN
  • Bardzo dobra obsługi komputera
  • Wykształcenie wyższe techniczne

Pracodawca gwarantuje:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie na poziomie 7000-8000 brutto
  • Pracę w rozwijającej się firmie z ciekawymi projektami
  • Przyjazną atmosferę pracy

Chcesz z nami porozmawiać o ofercie? Wyślij CV zawierające klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych na adres: praca@besthr.pl.

Doradca techniczno-handlowy/ Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla naszego klienta, wiodącej firmy z branży pneumatycznej poszukujemy pracowników na stanowisko:

Doradca Techniczno-Handlowy

Miejsce pracy: Łódź (praca stacjonarna+mobilna)

Zadania na stanowisku:

  • Nawiązywanie kontaktów z klientami biznesowymi
  • Identyfikacja potrzeb oraz doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań dla klientów
  • Obsługa dotychczasowych kontrahentów firmy w zakresie realizacji zamówień
  • Raportowanie z prowadzonych działań

Wymagania od kandydatów:

  • Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność rozmowy o zagadnieniach technicznych
  • Mile widziana znajomość zagadnień z obszaru pneumatyki lub chęć do rozwoju i nauki w branży technicznej
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę u lidera z branży
  • Wynagrodzenie związane z osiąganymi wynikami sprzedaży (podstawa plus prowizje od sprzedaży)
  • Rozwój osobisty poprzez systematyczne szkolenia oraz możliwość awansu
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną atmosferę pracy

Chcesz z nami porozmawiać o ofercie? Wyślij CV zawierające klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych na adres: praca@besthr.pl.

Specjalista ds. eksportu  – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie dla wiodącego na rynku polskim producenta dzianin poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. eksportu

Miejsce pracy: Łódź

Zadania na stanowisku:

  • profesjonalna obsługa klienta oraz rozwój sprzedaży poprzez aktywną pracę z klientami
  • koordynacja realizacji zamówień klientów
  • udział w targach zagranicznych
  • analiza danych dotyczących rynku i raportowanie

Zgłoś się, jeśli:

  • znasz biegle język angielski (mile widziana znajomość drugiego języka europejskiego)
  • posiadasz min. dwuletnie doświadczenie w obsłudze lub pozyskiwaniu zagranicznych klientów
  • posiadasz łatwość nawiązywania oraz utrzymywania kontaktów
  • posiadasz łatwość organizacji własnej pracy
  • znasz bardzo dobrze MS Office
  • jesteś dyspozycyjny/a do wyjazdów służbowych
  • posiadasz prawo jazdy kat. B
  • masz wykształcenie wyższe

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie u lidera w branży
  • Szkolenia produktowe
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz udziału w szkoleniach
  • Przyjazną atmosferę współpracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

besthr logo

BestHR
ul. Struga 78/A103
90-557, Łódź

 

NIP: 775 240 85 46
Regon: 360703553

 

Tel. +42 233 80 09
E-mail: info@besthr.pl, biuro@besthr.pl

 

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00.

0