Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy znajdziesz się na dole strony. Zachęcamy do aplikacji.

Jeżeli nie ma wśród nich ofert, które aktualnie Cię interesują, zachęcamy do przesłania CV na adres: praca@besthr.pl

Zostaniesz umieszczony w naszej bazie kontaktów. Skontaktujemy się z Tobą, gdy będziemy mieli ciekawą ofertę pracy zgodną z Twoim profilem.

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli:

„Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę BestHR danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych”.

oferty_pracy_besthr

Aktualne oferty pracy:

Manager Sprzedaży  – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla marki Premium z obszaru kosmetyków profesjonalnych przeznaczonych do pielęgnacji twarzy i ciała. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Manager Sprzedaży

Miejsce pracy: Łódź

Twoje zadania:

  • Współudział w ustalaniu strategii sprzedaży oraz promocji marki
  • Aktywne pozyskiwanie klientów (sieci lokalne, drogerie, sklepy specjalistyczne, apteki, gabinety kosmetyczne)
  • Przygotowanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji
  • Planowanie, organizacja oraz uczestnictwo w konferencjach i spotkaniach branżowych

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość branży kosmetycznej (mile widziane w sektorze marek premium)
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży produktów kosmetycznych
  • Mile widziane doświadczenie z obszaru rozwoju sprzedaży oraz budowania marki produktu
  • Wykształcenie wyższe
  • Nastawienie na realizację celów
  • Wysoka samodyscyplina i umiejętność organizacji własnej pracy
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (5000-10000 pln netto)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Możliwość rozwoju kosmetycznej marki Premium na rynku polskim
  • Możliwość rozwoju działu sprzedaży
  • Przyjazne środowisko pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Account Manager (IT, Telco) – Poznań/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla producenta oprogramowania – lidera w zakresie bezpieczeństwa sieciowego oraz rozwiązań antywirusowych. W związku z rozwojem struktur handlowych, firma poszukuje pracowników na stanowisko:

Account Manager:

Miejsce pracy: Poznań (teren pracy: zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie)

Twoje zadania:

  • Pozyskiwanie partnerów oraz klientów końcowych
  • Przygotowywanie ofert produktowych
  • Obsługa klientów w ramach prowadzonych projektów sprzedażowych
  • Utrzymywanie trwałych relacji z klientami
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych

Wymagania:

  • Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w sprzedaży usług dla biznesu (mile widziane IT lub Telco)
  • Mile widziana umiejętność budowania kanału partnerskiego
  • Praktyczne umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa 5000-6000 pln brutto + system premiowy)
  • Zaangażowanie ze strony pracodawcy: kompleksowe wdrożenie produktowe oraz uczestnictwo w szkoleniach rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku
  • Przyjazne otoczenie oraz atmosferę pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

 

 

 

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla producenta oprogramowania – lidera w zakresie bezpieczeństwa sieciowego oraz rozwiązań antywirusowych. W związku z rozwojem struktur handlowych, firma poszukuje pracowników na stanowisko:

Account Manager:

Miejsce pracy: Poznań (teren pracy: zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie)

Twoje zadania:

  • Pozyskiwanie partnerów oraz klientów końcowych
  • Przygotowywanie ofert produktowych
  • Obsługa klientów w ramach prowadzonych projektów sprzedażowych
  • Utrzymywanie trwałych relacji z klientami
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych

Wymagania:

  • Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w sprzedaży usług dla biznesu (mile widziane IT lub Telco)
  • Mile widziana umiejętność budowania kanału partnerskiego
  • Praktyczne umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa 5000-6000 pln brutto + system premiowy)
  • Zaangażowanie ze strony pracodawcy: kompleksowe wdrożenie produktowe oraz uczestnictwo w szkoleniach rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku
  • Przyjazne otoczenie oraz atmosferę pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat oferty zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

 

 

 

Doradca ds. leasingu – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla profesjonalnej Firmy konsultingowej, która specjalizuje się w doradztwie w obszarze finansów, leasingu oraz dotacji unijnych. Poszukujemy pracowników na stanowisko:

Doradca ds. leasingu

Miejsce pracy: Łódź

Twoje zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów oraz systematyczne budowanie portfela klientów leasingowych, w oparciu o posiadaną ofertę leasingową (leasing operacyjny, finansowy, zwrotny oraz pożyczki leasingowe)
  • Pozyskiwanie partnerów do współpracy, w tym dostawców przedmiotów leasingu
  • Utrzymywanie współpracy oraz długotrwałych relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz klientami
  • Profesjonalne doradztwo w doborze najbardziej korzystnego rozwiązania dla Klienta
  • Możliwość oferowania Klientowi kompleksowej obsługi finansowej (kredyty, faktoring, dotacje z UE)

Wymagania:

  • Doświadczenie na pokrewnym stanowisku w zakresie sprzedaży produktów leasingowych dla klientów firmowych
  • Wiedza z zakresu leasingu oraz narzędzia finansowania przedsiębiorstw
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Wysokie umiejętności sprzedażowe
  • Zdolności analityczne oraz dokładność
  • Samodzielność oraz umiejętność organizacji zadań w czasie pracy
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów

Pracodawca zapewnia:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny = wynagrodzenie średnie od 5000 do 15000 zł, prowizja no limit)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontrakt B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju własnej wiedzy w zakresie kompleksowej obsługi finansowej (kredyty, faktoring, dotacje z UE)
  • Pracę w zespole Specjalistów, którzy cenią sobie współpracę zespołową oraz pozytywną atmosferę

W przypadku chęci rozmowy na temat oferty zachęcamy do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl. Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

 

 

Specjalista ds. produktów kredytowych – Łódź/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla profesjonalnej Firmy konsultingowej, która specjalizuje się w doradztwie w obszarze finansów, leasingu oraz dotacji unijnych. Poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. produktów kredytowych

Miejsce pracy: Łódź

Twoje zadania:

  • Pozyskiwanie Klientów i sprzedaż bankowych kredytów gotówkowych
  • Pozyskiwanie Partnerów biznesowych do współpracy
  • Utrzymywanie współpracy oraz długotrwałych relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami      oraz klientami
  • Dla wybranych kandydatów możliwość budowania własnych zespołów sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie na pokrewnym stanowisku w sprzedaży bankowych kredytów gotówkowych  (min. 1 rok)
  • Wiedza z zakresu narzędzi finansowania przedsiębiorstw
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Wysokie umiejętności sprzedażowe
  • Zdolności analityczne oraz dokładność
  • Samodzielność oraz umiejętność organizacji zadań w czasie pracy
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów

Pracodawca zapewnia:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny = wynagrodzenie średnie od 5000 do 15000 zł, prowizja no limit)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontrakt B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju własnej wiedzy w zakresie kompleksowej obsługi finansowej (leasing, faktoring, dotacje z UE)
  • Pracę w zespole Specjalistów, którzy cenią sobie współpracę zespołową oraz pozytywną atmosferę

W przypadku chęci rozmowy na temat oferty zachęcamy do  przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl. Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Programista Perl/Python – cała Polska/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla producenta innowacyjnego systemu sprzedażowego dedykowanego dla branży Retail z Gdyni. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

Programista Perl/Python

Miejsce pracy: Gdynia lub praca zdalna

Programista Perl/Python jest członkiem zespołu, który aktywnie uczestniczy w pracach nad rozwojem aplikacji desktopowej.

Wymagania:

  • Doświadczenie w programowaniu w wybranym języku skryptowym: Perl, Python,
  • Dobra znajomość systemu Linux
  • Znajomość biblioteki graficznej GTK
  • Mile widziana znajomość: RabbitMQ, C++, QT
  • Umiejętności analityczne oraz rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy w zespole

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się Spółce informatycznej
  • Rynkowe wynagrodzenie (7 000 – 9 000 pln netto)
  • Możliwość awansu i rozwoju
  • Wpływ na rozwiązania i technologie wykorzystywane w projektach
  • Przyjemną atmosferę pracy w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Elastyczne godziny pracy

Kandydatów zainteresowanych rozmową na temat tej oferty, zapraszamy do wysłania CV zawierającego klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych na adres: praca@besthr.pl.

 

Key Account Manager (branża budowlana) – cała Polska/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla rozwijającego się polskiego oddziału międzynarodowej firmy z branży hal i konstrukcji przemysłowych. Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Key Account Manager

Zadania:

  • Realizacja założonych celów sprzedażowych związanych z rozwojem sprzedaży na rynku polskim
  • Doradztwo specjalistyczne w zakresie oferowanych produktów
  • Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi firmy

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku w branży hal przemysłowych/ konstrukcji stalowych
  • Wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Mile widziane predyspozycje i doświadczenie w zakresie budowy struktur handlowych
  • Prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne warunki pracy: podstawa wynagrodzenia w wysokości 4000 – 7000 pln plus prowizja sprzedażowa
  • Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy – telefon, samochód, laptop
  • Możliwość rozwoju struktur sprzedażowych firmy w polskim oddziale firmy
  • Pracę w firmie o wysokich standardach współpracy, w przyjaznym otoczeniu biznesowym

W przypadku zainteresowania rozmową na temat oferty zapraszam do przesłania swojego CV na adres: praca@besthr.pl

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Specjalista ds. HR – Warszawa/ Status: oferta aktualna

Więcej informacji

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla jednego z największych serwisów rekrutacyjnych w Polsce. Firma poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista/ka ds. HR

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

 

  • Realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego i wyższego szczebla
  • Aktywne pozyskiwanie kandydatów na rynku różnymi metodami
  • Selekcja dokumentów aplikacyjnych, kompleksowe przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
  • Prowadzenie działań z zakresu EB, w tym reprezentowanie firmy na targach pracy i eventach branżowych
  • Monitorowanie i analizowanie zewnętrznego rynku pracy
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów z prowadzonych działań
  • Uczestnictwo w zakresie działań w obszarze HR: oceny pracownicze, systemy motywacyjne, adaptacja pracowników

 

Od kandydatów oczekujemy:

 

  • dwuletnie doświadczenia w samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne
  • Umiejętności poszukiwania kandydatów różnorodnymi metodami
  • Znajomości procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych
  • Wiedzy z zakresu HR
  • Nastawienia na realizację celów, samodzielności oraz dobrej organizacji własnej pracy
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office.

 

Pracodawca zapewnia:

 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju
  • Dodatkowe benefity
  • Pracę w przyjemnej atmosferze

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@besthr.pl.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

besthr logo

BestHR
ul. Struga 78/A103
90-577, Łódź

 

NIP: 775 240 85 46
Regon: 360703553

 

Tel. 606 874 306
E-mail: info@besthr.pl, biuro@besthr.pl

 

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00.

0